Reklama w każdej branży

Reklama dotyczy każdej branży. Działania marketingowe powodują wzrost zainteresowania, a to już prowadzi do zwiększenia liczby klientów. Także turystyka wyjazdowa nie mogłaby prowadzić swojej działalności bez dobrej reklamy. Agencji przygotowującej kampanię dla hotelu odpadają takie czynności jak: projektowanie opakowań, przygotowywanie nowego produktu do sprzedaży itp. Za to w każdym hotelowym pokoju powinny znajdować się słodycze reklamowe z logo hotelu, podobnie jak ręczniki, mydełka, szampony.  Dla branży turystycznej, a szczególnie bazy noclegowej ważne są programy lojalnościowe. Dobrze przygotowane powinny osobno traktować prywatnego gościa a inaczej delegatów firmy, która będzie korzystała z noclegów częściej niż inni. Warto też przygotować specjalny cennik dla firm wynajmujących pokoje regularnie. Utrzymanie takiego stałego klienta daje stałe korzyści. Często taki regularny klient przyciąga innych swoją opinią o hotelu, dlatego powinien być traktowany indywidualnie. Hotele powinny też fundować swoim gościom atrakcje i specjalne prezenty, by wyróżniać się spośród innych w bazie noclegowej.